APA:
کپیطالقانی، محمد، ملک اخلاق، اسماعیل، و مهدی زاده، مهران. (1395). بررسی تاثیر ابعاد مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد واحدهای تولیدی از طریق متغیر میانجی استراتژی تمایز. کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. SID. https://sid.ir/paper/882555/fa
Vancouver:
کپیطالقانی محمد، ملک اخلاق اسماعیل، مهدی زاده مهران. بررسی تاثیر ابعاد مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد واحدهای تولیدی از طریق متغیر میانجی استراتژی تمایز. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/882555/fa
IEEE:
کپیمحمد طالقانی، اسماعیل ملک اخلاق، و مهران مهدی زاده، “بررسی تاثیر ابعاد مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد واحدهای تولیدی از طریق متغیر میانجی استراتژی تمایز،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/882555/fa