APA:
کپیایسوند، ایرج، و نورپور، محمود. (1396). بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بر کیفیت خدمات با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896038/fa
Vancouver:
کپیایسوند ایرج، نورپور محمود. بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بر کیفیت خدمات با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896038/fa
IEEE:
کپیایرج ایسوند، و محمود نورپور، “بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بر کیفیت خدمات با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896038/fa