مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

729
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

388
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی (موردکاوی: بانک ملت)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه مدیریت رفتار مشتریان, مهمترین عامل در پیش گیری از ریزش مشتریان بانکی است و تعیین عوامل موثر بر آن, به یکی از اولویت های پژوهشی بانک ها تبدیل شده است. بر این اساس مطالعه حاضر با هدف تعیین نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی انجام شد. این مطالعه از نوع پژوهشی های توصیفی- همبستگی می باشد که در آن به منظور گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه بهره گرفت. نمونه های پژوهش را 210 مورد از مشتریان بانکداری شرکتی بانک ملت در شهر تهران تشکیل دادند. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از آلفای کرونباخ تایید گردید. یافته های این پژوهش با بهره گیری از روش مدلسازی معادلات ساختاری نشان داد که: (1) جو ارائه خدمات بر کیفیت ادراک شده خدمات, ارزش ادراک شده, و عواطف و احساسات مشتریان تاثیر مثبت معناداری دارد, (2) کیفیت ادراک شده خدمات, ارزش ادراک شده, و عواطف و احساسات نیز به نوبه خود بر رضایت مشتریان (و رضایت مشتریان بر رفتار مشتریان) تاثیر مثبت و معنی داری دارند که موید نقش معنادار ادراکات مشتریان, به عنوان متغیر میانجی است, (3) نگرش نسبت به بانک بر قصد مراجعه مجدد مشتری تاثیر مثبت معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهرابی، سینا، و سالاری، آناهیتا. (1396). بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی (موردکاوی: بانک ملت). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896062/fa

    Vancouver: کپی

    مهرابی سینا، سالاری آناهیتا. بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی (موردکاوی: بانک ملت). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896062/fa

    IEEE: کپی

    سینا مهرابی، و آناهیتا سالاری، “بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی (موردکاوی: بانک ملت)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896062/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button