APA:
کپیمهرابی، سینا، و سالاری، آناهیتا. (1396). بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی (موردکاوی: بانک ملت). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896062/fa
Vancouver:
کپیمهرابی سینا، سالاری آناهیتا. بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی (موردکاوی: بانک ملت). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896062/fa
IEEE:
کپیسینا مهرابی، و آناهیتا سالاری، “بررسی نقش میانجی ادراکات مشتریان در تاثیر جو ارائه خدمات بر رفتار مشتریان بانکداری شرکتی (موردکاوی: بانک ملت)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896062/fa