مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

359
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,563
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی میزان آشنایی مدیران کسب و کارهای آموزشی با تئوری ها و متاتئوری های برنامه ریزی درسی (مطالعه موردی: مدیران کسب و کارهای آموزشی شهرستان کوهرنگ)

نویسندگان

خسروی مریم

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف کلی این تحقیق, بررسی تاثیر آشنایی مدیران کسب وکارهای آموزشی با تئوری ها و متاتئوری های برنامه ریزی درسی می باشد. تحقیق حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی می باشد و به لحاظ طرح تحقیق نیز از نوع توصیفی می باشد, همچنین از آنجایی که به تبیین رابطه بین دو متغیر می پردازد از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه مدیران کسب وکارهای آموزشی شهرستان کوهرنگ تشکیل می دهد که تعداد آنها 100 نفر می باشد. از میان آنها به روش طبقه ای تعداد 80 مدیر بر اساس فرمول کوکران انتخاب و اطلاعات مورد نیاز از آنان گرداوری شد. در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه سنجش آشنایی با تئوری ها و متاتئوری های برنامه ریزی درسی که توسط محقق ساخته شده و شامل 4 مولفه وجمعا 19 سوال برمبنای طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد. روایی پرسش نامه مذکور به روش محتوایی مورد تایید متخصصان مدیریت قرار گرفته است. پایایی پرسش نامه نیز 0.84 بر اساس محاسبه آلفای کرونباخ به دست آمده است. در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. درآمار استنباطی از آزمون T استفاده شده است. ضمنا کلیه محاسبات آماری با نرم افزار SPSS انجام شده است. باتوجه به نتایج حاصل از تجزیه وتحلیل داده ها, میزان آشنایی مدیران کسب وکارهای آموزشی با تئوری ها و متاتئوری های برنامه ریزی درسی بالاتر از میانگین متوسط است, بین مدیران کسب وکارهای آموزشی به لحاظ آشنایی باتئوری ها ومتاتئوری های برنامه ریزی درسی بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی تفاوت وجود ندارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خسروی، مریم. (1396). بررسی میزان آشنایی مدیران کسب و کارهای آموزشی با تئوری ها و متاتئوری های برنامه ریزی درسی (مطالعه موردی: مدیران کسب و کارهای آموزشی شهرستان کوهرنگ). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896102/fa

    Vancouver: کپی

    خسروی مریم. بررسی میزان آشنایی مدیران کسب و کارهای آموزشی با تئوری ها و متاتئوری های برنامه ریزی درسی (مطالعه موردی: مدیران کسب و کارهای آموزشی شهرستان کوهرنگ). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896102/fa

    IEEE: کپی

    مریم خسروی، “بررسی میزان آشنایی مدیران کسب و کارهای آموزشی با تئوری ها و متاتئوری های برنامه ریزی درسی (مطالعه موردی: مدیران کسب و کارهای آموزشی شهرستان کوهرنگ)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896102/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button