APA:
کپییادگاری، وحید، غیاوند، میلاد، و احمدی، مهدی. (1396). مدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعی. کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مخابرات. SID. https://sid.ir/paper/896173/fa
Vancouver:
کپییادگاری وحید، غیاوند میلاد، احمدی مهدی. مدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعی. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896173/fa
IEEE:
کپیوحید یادگاری، میلاد غیاوند، و مهدی احمدی، “مدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعی،” presented at the کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مخابرات. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896173/fa