مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,002
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

323
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 روش های نوین مدیریت بازاریابی و رویکرد های آن در کسب و کار امروز یک امر ضروری است و در موقعیت سازمانها نقش اساسی ایفا می کند. استفاده از بازاریابی ویروسی یکی از روش های نوین مدیریت بازاریابی است که در بستر شبکه های اجتماعی شکل گرفته و نسبت به تبلیغات گسترده و حجمی بنگاه ها کارایی بیشتری دارد. در این نوع بازاریابی, سازمان می تواند شبکه تبلیغ و فروش خود را از طریق ارتباطات شخصی و حرفه ایی ایجاد کرده و توسط افراد با نفوذ شبکه به طور تصاعدی رشد دهد. در این پژوهش با استفاده از داده ی ارتباطات مشتریان بانک به شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از نظر میزان ارتباطات موثر پرداخته شده است. با توجه به اینکه مرکزیت دسترسی نسبت به دیگر مرکزیت ها کارایی بیشتری در شناسایی رئوس کلیدی گراف دارد, مشتریان بانفوذ بانک با توجه به مرکزیت دسترسی شناسایی شده اند. همچنین اجتماعات موجود در مشتریان, شناسایی شده و گروه های موثر و مهم از نظر گردش مالی شناسایی شده اند. طبق نتایج, افرادیکه از نظر مرکزیت دسترسی افراد کلیدی بودند, در گروه های مهم از نظر مالی نیز دیده شده اند که بیانگر اهمیت گروه های تشکیل شده توسط این افراد بوده است. در نهایت نتایج حاصل با نتایج احتمالی بازاریابی سنتی مقایسه شده و راهبردهای کاربردی جهت تصمیمات مدیریت بازاریابی ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یادگاری، وحید، غیاوند، میلاد، و احمدی، مهدی. (1396). مدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعی. کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مخابرات. SID. https://sid.ir/paper/896173/fa

    Vancouver: کپی

    یادگاری وحید، غیاوند میلاد، احمدی مهدی. مدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعی. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896173/fa

    IEEE: کپی

    وحید یادگاری، میلاد غیاوند، و مهدی احمدی، “مدیریت بازاریابی نوین با شناسایی مشتریان بانفوذ بانک از طریق تحلیل شبکه اجتماعی،” presented at the کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و مخابرات. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896173/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button