APA:
کپیموزه کش پیربرج، لیلا، و پورمحمدی، مرتضی. (1396). چگونگی تاثیر طراحی محصول در ارتقا سطح فرهنگ اجتماعی و رفتارهای جمعی (مطالعه موردی: طراحی محصول برای مراسم عاشورا و تاسوعا). کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی. SID. https://sid.ir/paper/897265/fa
Vancouver:
کپیموزه کش پیربرج لیلا، پورمحمدی مرتضی. چگونگی تاثیر طراحی محصول در ارتقا سطح فرهنگ اجتماعی و رفتارهای جمعی (مطالعه موردی: طراحی محصول برای مراسم عاشورا و تاسوعا). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/897265/fa
IEEE:
کپیلیلا موزه کش پیربرج، و مرتضی پورمحمدی، “چگونگی تاثیر طراحی محصول در ارتقا سطح فرهنگ اجتماعی و رفتارهای جمعی (مطالعه موردی: طراحی محصول برای مراسم عاشورا و تاسوعا)،” presented at the کنفرانس ملی پژوهش های نوین ایران و جهان در روانشناسی، علوم تربیتی و مطالعات اجتماعی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897265/fa