APA:
کپیشریف زادگان، محسن، و جعفری نیا، سعید. (1396). بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/897691/fa
Vancouver:
کپیشریف زادگان محسن، جعفری نیا سعید. بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/897691/fa
IEEE:
کپیمحسن شریف زادگان، و سعید جعفری نیا، “بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897691/fa