مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

275
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

123
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از تحقیق بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان) می باشد. تحقیق بر این اساس پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی است. تحقیق حاضر به لحاظ قالب موضوعی از نوع تحقیقات کاربردی است, روش انجام تحقیق به صورت پیمایشی بوده است. روش نمونه گیری, نمونه گیری تصادفی می باشد.حجم جامعه 290 نفر و تعداد نمونه 165 نفر محاسبه شده است نتایج نشان داد: عملکرد عاطفی کارکنان بر خدمات به مشتریان با نفش میانجی کارکردهای منابع انسانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان تاثیر مثبت دارد. همچنین توانایی شرکت در تنظیم احساسات در پاسخگویی به مشتریان, در اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان تاثیر دارد. 2)ئتوانایی شرکت در تنظیم احساسات در همدلی با مشتریان, در اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان تاثیر دارد. 3) توانایی شرکت در تنظیم احساسات در ایجاد اعنماد در مشتریان, در اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان تاثیر دارد. 4) انگیزه برای شرکت در تنظیم احساسات در پاسخگویی به مشتریان, در اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان تاثیر دارد. 5) انگیزه برای شرکت در تنظیم احساسات در همدلی با مشتریان, در اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان تاثیر دارد. 6) انگیزه برای شرکت در تنظیم احساسات در ایجاد اعتماد در مشتریان, در اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان تاثیر دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شریف زادگان، محسن، و جعفری نیا، سعید. (1396). بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/897691/fa

    Vancouver: کپی

    شریف زادگان محسن، جعفری نیا سعید. بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/897691/fa

    IEEE: کپی

    محسن شریف زادگان، و سعید جعفری نیا، “بررسی تاثیر عملکرد عاطفی بر خدمات به مشتریان با نقش میانجی کارکردهای منابع انسانی (مورد مطالعه اداره آموزش و پرورش شهرستان های شمالی خوزستان)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897691/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button