Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,633
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

17,970
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تعلیم و تربیت و رابطه آن با دیدگاه های مختلف فلسفی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 مقاله حاضر به بررسی تعلیم و تربیت و رابطه آن با دیدگاه های مختلف فلسفی (دیدگاه اسلامی, دیدگاه ایده آلیسم, دیدگاه رئالیسم و دیدگاه پراگماتیسم) می پردازد. تاکید دیدگاه اسلامی براین اصل استوار است که تعلیم و تربیت باید بر اساس جهان بینی اسلام استوار باشد و دیدگاه ایده آلیسم نیز بر اندیشه صرف انسان تاکید دارد ضمن این که امور مادی را نیز نادیده نمی گیرد, دیدگاه رئالیسم نیز بر ادراکات حسی انسان در کسب تجربه و آموزش تاکید دارد و دیدگاه پراگماتیسم بر عمل گرایی و اصالت به عمل, تجربه و حل مساله تاکید دارند. در پایان به مقایسه این دیدگاه ها پرداخته خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیرامینی خلف لو، مهناز. (1397). بررسی تعلیم و تربیت و رابطه آن با دیدگاه های مختلف فلسفی. کنفرانس بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و رفتاری. SID. https://sid.ir/paper/897861/fa

    Vancouver: کپی

    امیرامینی خلف لو مهناز. بررسی تعلیم و تربیت و رابطه آن با دیدگاه های مختلف فلسفی. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/897861/fa

    IEEE: کپی

    مهناز امیرامینی خلف لو، “بررسی تعلیم و تربیت و رابطه آن با دیدگاه های مختلف فلسفی،” presented at the کنفرانس بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و رفتاری. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897861/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا