Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

742
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,322
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نظریه ارتباط گرایی ضرورتی قابل تامل جهت متناسب کردن محیط یادگیری با تیپ های شخصیتی MBTI

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 وجود آدمی همواره در جست و جوی شناخت است. به همین خاطر فضاها و ساختارهای آموزشی ما باید متناسب با درک تازه ما از دانش, سبک حرکت دانش, جریان و رفتار دانش هماهنگ شود. هدف از این مقاله بررسی و تحلیل نقش نظریه ارتباط گرایی جهت متناسب کردن محیط یادگیری با سبک های MBTI است. روش کار مروری نظام مند بوده و نویسنده با استناد به منابع کتابخانه ای و پایگاه های اطلاعاتی معتبر به تجزیه و تحلیل این امر پرداخته است. یافته های این پژوهش نشان داد, لازمه نوآوری و رشد مداوم برقراری ارتباط است. از این رو نظریه ارتباط گرایی می تواند نقش مهمی جهت متناسب کردن محیط یادگیری با سبک های MBTI ایفا کند. بر همین اساس الگویی که نگارنده مقاله پیشنهاد می دهد, ایجاد شبکه ای بین اساتید, معلمان و دانشجو معلمان پردیس های دانشگاه فرهنگیان جهت متناسب کردن محیط یادگیری با سبک های یادگیری MBTI است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عطار، مهدی، یارایی، زهرا، و کارگر، مریم. (1397). نظریه ارتباط گرایی ضرورتی قابل تامل جهت متناسب کردن محیط یادگیری با تیپ های شخصیتی MBTI. کنفرانس بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و رفتاری. SID. https://sid.ir/paper/897873/fa

    Vancouver: کپی

    عطار مهدی، یارایی زهرا، کارگر مریم. نظریه ارتباط گرایی ضرورتی قابل تامل جهت متناسب کردن محیط یادگیری با تیپ های شخصیتی MBTI. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/897873/fa

    IEEE: کپی

    مهدی عطار، زهرا یارایی، و مریم کارگر، “نظریه ارتباط گرایی ضرورتی قابل تامل جهت متناسب کردن محیط یادگیری با تیپ های شخصیتی MBTI،” presented at the کنفرانس بین المللی روان شناسی، علوم تربیتی و رفتاری. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897873/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا