مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

482
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

423
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر کیفیت خدمات با میانجی گری بازار محوری و اعتماد برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات پگاه ارومیه)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری برند با میانجی گری بازارمحوری و اعتماد برند می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر ماهیت و روش گردآوری داده ها, توصیفی و پیمایشی می باشد. برای جمع آوری داده ها از روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شد. جامعه آماری تحقیق حاضر, کلیه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر ارومیه تشکیل می دهد که به دلیل نامحدود بودن حجم جامعه با استفاده از فرمول کوکران برای جامعه نامحدود, 384 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شد. روش نمونه گیری تصادفی می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS و SMART-PLS نشان داد که کیفیت خدمات بر وفاداری برند با میانجی گری بازارمحوری تاثیر ندارد ولی اثر واسطه ای اعتماد برند تایید شد. تمامی فرضیه های فرعی به جز فرضیه فرعی چهارم که تاثیر بازارمحوری بر وفاداری برند را مورد بررسی قرار داده, تایید شد. بیشترین میزان تاثیر مربوط به تاثیر کیفیت خدمات بر بازارمحوری می باشد که برابر با 0.962 می باشد و کمترین میزان تاثیر نیز مربوط به تاثیر بازارمحوری بر وفاداری برند, برابر با 0.097 می باشد که این فرضیه در تجزیه و تحلیل رد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اندیشه، میلاد، و عباس زاده سهرون، یداله. (1397). بررسی تاثیر کیفیت خدمات با میانجی گری بازار محوری و اعتماد برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات پگاه ارومیه). کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. SID. https://sid.ir/paper/898415/fa

    Vancouver: کپی

    اندیشه میلاد، عباس زاده سهرون یداله. بررسی تاثیر کیفیت خدمات با میانجی گری بازار محوری و اعتماد برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات پگاه ارومیه). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898415/fa

    IEEE: کپی

    میلاد اندیشه، و یداله عباس زاده سهرون، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات با میانجی گری بازار محوری و اعتماد برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات پگاه ارومیه)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898415/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button