APA:
کپیاندیشه، میلاد، و عباس زاده سهرون، یداله. (1397). بررسی تاثیر کیفیت خدمات با میانجی گری بازار محوری و اعتماد برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات پگاه ارومیه). کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. SID. https://sid.ir/paper/898415/fa
Vancouver:
کپیاندیشه میلاد، عباس زاده سهرون یداله. بررسی تاثیر کیفیت خدمات با میانجی گری بازار محوری و اعتماد برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات پگاه ارومیه). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898415/fa
IEEE:
کپیمیلاد اندیشه، و یداله عباس زاده سهرون، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات با میانجی گری بازار محوری و اعتماد برند بر وفاداری برند (مطالعه موردی: مشتریان محصولات پگاه ارومیه)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898415/fa