مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

726
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

422
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه سبک های تفکر معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان به عنوان شاخص بهره وری کلاس درس

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 توسعه پایدار نظام آموزش و پرورش به عنوان ارزشمندترین نهاد جامعه در تمام جوامع از جایگاه ویژه ای برخوردار است. تعلیم و تربیت, تمام زندگی است و حمایت از دانش و دانشمند, حمایت از فرهنگ و ادب و احترام است. جامعه عاری از دانش و فرهنگ, چنان جسم بی روحی است که تار و پودش متلاشی می شود و طعمه بی هویتی و بحران هویت و هرج و مرج می گردد. تحکیم پایه های فضایل اخلاقی و تقویت شایستگی های اعتقادی و دینی, مدیریت هدفمند و برنامه ریزی کارشناسانه می طلبد. لذا تبیین جایگاه تعلیم و تربیت رسمی در تولید سرمایه اجتماعی و نیروی کارآمد انسانی نقش مهمی در ارتقای سطح ادراک و فرهنگ نسل ها دارد و نقطه اتکای دولت و ملت در رشد و بهره وری جمعیت دانش آموزی, وجود معلمان توانمند و تحول آفرین و کارآمدی است که سکان دار تحقیق و پژوهش باشند تا اهداف پربار نظام را پوشش دهند تا خروجی این سازمان حساس, تربیت انسان های مومن, خداجو, وطن دوست, خودباور قانون مدار و آماده ورود به زندگی شایسته و با نشاط بر اساس معیارهای دین و فرهنگ و جامعه باشد که در چرخه آموزش, آینده پژوهشی و پایش تحولات موثر بر تعلیم و تربیت رسمی کشور بهبود و تکامل یابد چرا که خصوصیات شناختی افراد در عملکرد آموزشی آن ها دخالت مستقیم دارد. تا جایی که عملکرد دیگران را نیزتحت تاثیر قرارمی دهد. بنابراین در حیطه آموزشی برای مشخص ساختن مناسب ترین روش های آموزش و تدریس, باید به توانایی های شناختی معلمان و دانش آموزان توجه شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    راشدی، شبنم، و رخشانی مهر، مصطفی. (1397). بررسی رابطه سبک های تفکر معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان به عنوان شاخص بهره وری کلاس درس. کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی. SID. https://sid.ir/paper/898668/fa

    Vancouver: کپی

    راشدی شبنم، رخشانی مهر مصطفی. بررسی رابطه سبک های تفکر معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان به عنوان شاخص بهره وری کلاس درس. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898668/fa

    IEEE: کپی

    شبنم راشدی، و مصطفی رخشانی مهر، “بررسی رابطه سبک های تفکر معلم با عملکرد تحصیلی دانش آموزان به عنوان شاخص بهره وری کلاس درس،” presented at the کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898668/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button