APA:
کپیابراهیمی، شیلان، و شاکری، رویا. (1397). بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/898852/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی شیلان، شاکری رویا. بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898852/fa
IEEE:
کپیشیلان ابراهیمی، و رویا شاکری، “بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898852/fa