مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

300
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

519
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن در شعب بانک صادرات شهر سنندج انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شعب بانک صادرات شهر سنندج است, که تعداد79 نفر به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس انتخاب شده اند. با توجه به تحلیل داده های جمع آوری شده نتایج به دست آمده نشان داد که مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مثبتی بر روی عملکرد سازمانی دارد. همچنین میان متغییرهای خدمات اینترنتی, پشتیبانی از مشتری و حمایت های بازاریابی با عملکرد سازمانی رابطه معنادار آماری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، شیلان، و شاکری، رویا. (1397). بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/898852/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی شیلان، شاکری رویا. بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898852/fa

    IEEE: کپی

    شیلان ابراهیمی، و رویا شاکری، “بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی بر مبنای مدل کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898852/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button