مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

756
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

437
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارزیابی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران)

نویسندگان

سعیدی مریم

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه هویت نام تجاری همانند سرمایه برای سازمان و محصولات ارزش می افریند, ازاین رو ارتقای نام تجاری در بسیاری از موارد به استراتژی سازمان تبدیل می گردد, که بنام تجاری تصویری از محصولات دربازار است. افرادی که با نام تجاری سرو کار دارند, در پی کیفیت یا خصوصیات خاصی هستند که ان را ویژه یا منحصربه فرد می نماید. یکی ازمهم ترین اهداف صاحبان برند برای توسعه برند در کنار سودآوری و بهبود وضعیت مالی, ایجاد وفاداری درمشتریان نسبت به برندشان است که یکی از راه ها, ایجاد هویت مناسبی برای برند است. هدف از این پژوهش ارزیابی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران) می باشد. در واقع پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی – تحلیلی با استفاده از ابزار پرسشنامه می باشد, همچنین جامعه آماری پژوهش مشتریان صنعت پوشاک در شهر تهران می باشد که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه 321 نفر محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات پرسشنامه از نرم افزار spss استفاده شد, همچنین برای اثبات فرضیات پژوهش از روش مدل سازی معادلات ساختاری(SEM ) و تحلیل عاملی تأییدی استفاده شده است. براساس یافته های تحقیق, تأثیر هویت برند بر هر دو مفهوم وفاداری به برند و ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک با سطح اطمینان 95 درصد مورد تأیید است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعیدی، مریم. (1397). ارزیابی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898923/fa

    Vancouver: کپی

    سعیدی مریم. ارزیابی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898923/fa

    IEEE: کپی

    مریم سعیدی، “ارزیابی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898923/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button