مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

645
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

347
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش آفرینی مدیریت کیفیت جامع در موفقیت کسب و کار

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

مدیریت کیفیت جامع مجموعه ای از فرآیندها و سیستم های مدیریتی است که هدفش کسب رضایت مشتری از طریق توانمندسازی کارکنان, دستیابی به درآمد بالاتر و هزینه پایین تر می باشد. مدیریت کیفیت جامع مسیری را مشخص می کند که از طریق آن-چه در محیط باثبات و چه در محیط در حال تغییر, به طریق حرفه ای و علمی و با اجرای روش ها و تکنیک های گوناگون, به وسیله ی بهبود دائمی و مشارکت تمامی کارکنان-می توان به مدلی دست یافت که امکان دستیابی به سطح کیفی بالا از یک طرف و سطح مدیریتی بالا از طرفی دیگر فراهم شود. مدیریت کیفیت جامع یک پارادایم موفقیت کسب و کار در تمام دنیا می باشد, چرا که راه اندازی آن, وظایف داخلی سازمان را بهبود می بخشد, کم کم اطمینان را به مشتریان القا می کند و واکنش های زنجیره ای بهبود با تامین کنندگان و ذینفعان را بر می انگیزد. کیفیت و مشتری گرایی, اساس و پایه ی مفهوم کلی مدیریت کیفیت جامع هستند. ایده ی اصلی که پشت مفهوم کیفیت قرار دارد و همه چیز حول آن شکل می گیرد, مشتری است. هدف اصلی مدیریت کیفیت جامع, بهبود ظرفیت های سازمان برای درک و رسیدن به نیازهای واقعی مشتری می باشد. کار گروهی و رهبری تیمی نقش بسیار مهمی در مدیریت کیفیت جامع ایفا می کنند, مدیران ارشد مسئولیت های کلیدی را بر عهده دارند و فعالیت های مدیران میانی و رده پایین به همراه تمام کارکنان, از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. مدیریت کار تیمی در مدیریت کیفیت جامع نه تنها به عنوان نیاز برای راه اندازی, توسعه و اجرای آن ضروری است, بلکه برای بقای آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدیریت کیفیت جامع یک فلسفه ی مدیریتی و یک سبک اجرایی کسب و کار برای دستیابی به موفقیت می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کریمی جعفری، فاطمه، و صدرایی، آرین. (1397). نقش آفرینی مدیریت کیفیت جامع در موفقیت کسب و کار. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898940/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی جعفری فاطمه، صدرایی آرین. نقش آفرینی مدیریت کیفیت جامع در موفقیت کسب و کار. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898940/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه کریمی جعفری، و آرین صدرایی، “نقش آفرینی مدیریت کیفیت جامع در موفقیت کسب و کار،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898940/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button