مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

342
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

146
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ

نویسندگان

صبا محمدصابر

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 ازدیاد محصولات و خدمات برندی در دهه اخیر مشکلاتی را برای انتخاب مشتریان و تمایز در میان برندهای مختلف برای مصرف کنندگان بوجود آورده است. لذا هدف پژوهش حاضر در پی پاسخ به این سؤال است که رفتار شهروندی سازمانی چه تأثیری می تواند در افزایش یا کاهش ارزش ویژه برند داشته باشد. نوع روش تحقیق پژوهش کاربردی در پژوهش حاضر پیمایشی و از شاخه میدانی بوده و لازم به ذکر است که در این نوع از روش تحقیق, با استفاده از تکنیک های جمع آوری اطلاعات (پرسشنامه, مصاحبه و بررسی اسناد و مدارک) از نمونه آماری اطلاعات لازم جمع آوری شده است. در این تحقیق شرایط موجود سه مؤلفه «رفتار شهروندی سازمانی» و «وفاداری مشتریان» و «ارزش برند» مورد بررسی قرار گرفته است از آنجایی که در این تحقیق محقق به دنبال مشخص کردن و بررسی رابطه بین مؤلفه های رفتار شهروندی و ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان می باشد از نوع تحقیقات همبستگی است و جامعه آماری این پژوهش به دو دسته مشتریان استفاده کننده از محصولات شرکت سیمرغ و کارکنان این شرکت تقسیم می شود. بدین صورت که پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان توزیع شده است. و دو پرسشنامه دیگر بین مشتریان توزیع شده است. همچنین جهت نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیک استفاده شده است. اعتبار و پایایی تحقیق با استفاده از الفای کرونباخ بدست آمده که نتایج تحقیق نشان می دهد ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان با آداب اجتماعی, نوع دوستی, هماهنگی, جوانمردی و نزاکت کارکنان رابطه معنی داری دارد این مولفه ها تاثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صبا، محمدصابر. (1397). بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898942/fa

    Vancouver: کپی

    صبا محمدصابر. بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898942/fa

    IEEE: کپی

    محمدصابر صبا، “بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898942/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button