APA:
کپیصبا، محمدصابر. (1397). بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898942/fa
Vancouver:
کپیصبا محمدصابر. بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898942/fa
IEEE:
کپیمحمدصابر صبا، “بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر وفاداری مشتریان و ایجاد ارزش ویژه برند در شرکت سیمرغ،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898942/fa