مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

392
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

279
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کنندگان بر اساس مدل آیدا ( نمونه مورد مطالعه: شرکت برودتی)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه باتوجه به گسترش رقابت در سطح بین المللی و شکل گیری رقابت جهانی تنها کشورهایی می توانند در این عرصه پیروز باشند که خود را با این موج هم گام نموده و به واسطه خدمات و محصولاتی که ارائه می دهند ارزش بیشتری را برای مشتریان خود ایجاد نمایند. بنابراین شناخت علمی تبلیغات قطعاً ضروری و لازم به نظر می رسد. هدف اصلی از این پژوهش سنجش اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت برودتی می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی – تحلیلی بوده و ابزار جمع آوری داده پرسشنامه می باشد. جهت تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و آزمون آماری T-Test استفاده شد. نتایج حاکی از آن است بین اثربخشی رسانه های تبلیغاتی و آگاهی, علاقه به محصول و ایجاد تمایل به خرید رابطه معنی داری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سالمی، مهرداد، و ریاضی، سپیده. (1397). بررسی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کنندگان بر اساس مدل آیدا ( نمونه مورد مطالعه: شرکت برودتی). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898957/fa

    Vancouver: کپی

    سالمی مهرداد، ریاضی سپیده. بررسی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کنندگان بر اساس مدل آیدا ( نمونه مورد مطالعه: شرکت برودتی). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898957/fa

    IEEE: کپی

    مهرداد سالمی، و سپیده ریاضی، “بررسی تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کنندگان بر اساس مدل آیدا ( نمونه مورد مطالعه: شرکت برودتی)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898957/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button