APA:
کپیمیرمحمدی، سیدمحمد، کریمی، اوژن، و اخوان خداشهری، هادی. (1397). بررسی اثرات کیفیت خدمات الکترونیک بر سطح رضایت مخاطبان با استفاده از معیارهای E-S-QUAL و E-RecS-QUAL در سازمان تامین اجتماعی گیلان. همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. SID. https://sid.ir/paper/899147/fa
Vancouver:
کپیمیرمحمدی سیدمحمد، کریمی اوژن، اخوان خداشهری هادی. بررسی اثرات کیفیت خدمات الکترونیک بر سطح رضایت مخاطبان با استفاده از معیارهای E-S-QUAL و E-RecS-QUAL در سازمان تامین اجتماعی گیلان. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899147/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد میرمحمدی، اوژن کریمی، و هادی اخوان خداشهری، “بررسی اثرات کیفیت خدمات الکترونیک بر سطح رضایت مخاطبان با استفاده از معیارهای E-S-QUAL و E-RecS-QUAL در سازمان تامین اجتماعی گیلان،” presented at the همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899147/fa