مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

668
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

286
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مدل بهینه مدیریت توسعه و ارتقا شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خودروسازی

نویسندگان

سیارایرانی سیاوش

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 همگام با پیشرف مبحث مدیریت زنجیره تامین و اهمیت بالقوه شبکه توزیع در تقویت جایگاه محصول و برندینگ شرکت, با بررسی و مطالعه فرآیندها و نتایج بدست آمده در شبکه نمایندگان شرکت های خودرو ساز به مدلی جامع و کاربردی در این حوزه خواهیم رسید که ساختار نوین و بهبود یافته نه تنها در صنعت خودروسازی که در سایر صنایع که شبکه توزیع و نمایندگان دارای نقشی بسزا در حصول نتایج مورد انتظار دارد را بدست میدهد و خواهیم دید چه گامهایی جهت راندمان حداکثری نقش آفرینان شبکه نمایندگان و توسعه و ارتقا این شبکه باید برداشته شود. نحوه اجرای این گامها نیز باید بر اساس تجربیات داخلی و خارجی با محوریت چرخه بهبود مستمر PDCA و تحلیل های مولفه های مختلفی از جمله اقتصادی, جغرافیایی, محیطی, عملکردی و. . . تدوین گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیارایرانی، سیاوش. (1397). مدل بهینه مدیریت توسعه و ارتقا شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خودروسازی. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899265/fa

    Vancouver: کپی

    سیارایرانی سیاوش. مدل بهینه مدیریت توسعه و ارتقا شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خودروسازی. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899265/fa

    IEEE: کپی

    سیاوش سیارایرانی، “مدل بهینه مدیریت توسعه و ارتقا شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکتهای خودروسازی،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899265/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button