مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

457
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

478
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش با هدف مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن با وفاداری مشتریان در شعب بانک صادرات شهر سنندج انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شعب بانک صادرات شهر سنندج است, که تعداد 79 نفر به روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس انتخاب شده اند. با توجه به تحلیل داده های جمع آوری شده نتایج به دست آمده نشان داد که بین کیفیت خدمات, رضایت مشتری و ارزش مشتری به عنوان پیشران های مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری رابطه معناداری وجود دارد. همچنین ارتباط معنادار بین کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری با وفاداری مشتریان نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، شیلان، و شاکری، رویا. (1397). مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899270/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی شیلان، شاکری رویا. مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899270/fa

    IEEE: کپی

    شیلان ابراهیمی، و رویا شاکری، “مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899270/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button