APA:
کپیابراهیمی، شیلان، و شاکری، رویا. (1397). مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899270/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی شیلان، شاکری رویا. مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899270/fa
IEEE:
کپیشیلان ابراهیمی، و رویا شاکری، “مطالعه پیشران های کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن ها با وفادرای مشتریان (مورد مطالعه: شعب بانک صادرات شهر سنندج)،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899270/fa