APA:
کپیاشرف الکتابی، منوچهر، رحمانی، محراب، و باغبان، مهدی. (1397). بررسی تأثیر استراتژی های کسب و کار الکترونیکی در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خارجی. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/899577/fa
Vancouver:
کپیاشرف الکتابی منوچهر، رحمانی محراب، باغبان مهدی. بررسی تأثیر استراتژی های کسب و کار الکترونیکی در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خارجی. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899577/fa
IEEE:
کپیمنوچهر اشرف الکتابی، محراب رحمانی، و مهدی باغبان، “بررسی تأثیر استراتژی های کسب و کار الکترونیکی در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خارجی،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899577/fa