مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

197
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

133
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

آسیب شناسی جبران خدمت در شبکه های فروش بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف آسیب شناسی جبران خدمت در شبکه های فروش بیمه پاسارگاد مستقر در تهران انجام گرفت. مطالعه انجام شده از نظر هدف کاربردی, از نظر شیوه جمع آوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی بود که از جامعه 520 نفره, 220 نفر از کارشناسان, معاونین و مدیران ارشد بیمه پاسارگاد وارد به این امر جبران خدمت, به شیوه نمونه گیری در دسترس و انتخابی, به عنوان نمونه گزینش شدند. داده های این پژوهش در سال 1398 از طریق پرسشنامه های محقق ساخته جمع آوری گردید که روایی آن به صورت ظاهری و محتوایی توسط اساتید و پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ برابر 957/0 مورد تأیید واقع شد. داده ها توسط نرم افزار های SPSS21 و LISREL 8 تجزیه و تحلیل شدند. نتایج حاکی از آن بود که تمامی ابعاد آسیب شناسی (ساختاری, محیطی, رفتاری) جبران خدمت در کارکنان فروش بیمه پاسارگاد با ضرایب عاملی متفاوت مؤثر می باشند. در بین ابعاد, بعد محیطی با 85/0 بیشترین ضریب عاملی را به خود اختصاص داد. در ضمن تمامی شاخص های (آسیب های) زیرمجموعه این ابعاد با تأثیرات متفاوت, تأیید و قابل قبول شناخته شده اند.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفری نیا، سعید، طهرانی، مریم، و قوجه زاده، وحید. (1398). آسیب شناسی جبران خدمت در شبکه های فروش بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد). همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/899668/fa

    Vancouver: کپی

    جعفری نیا سعید، طهرانی مریم، قوجه زاده وحید. آسیب شناسی جبران خدمت در شبکه های فروش بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد). 1398. Available from: https://sid.ir/paper/899668/fa

    IEEE: کپی

    سعید جعفری نیا، مریم طهرانی، و وحید قوجه زاده، “آسیب شناسی جبران خدمت در شبکه های فروش بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد)،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899668/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button