مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

530
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

235
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 برند یک ابزار مهم رابطه ای در مجموعه مدیریت ارتباط مشتری شرکت است. زیرا اعتبار برند به عنوان باور پذیری اطلاعات محصول موجود در یک برند تعریف می شود که مستلزم آن است که مصرف کنندگان ادراک نمایند که برند از توانایی (به عبارت دیگر, تخصص) و تمایل (یعنی, قابلیت اعتماد) برای تحویل مداوم آن چیزی که وعده داده شده برخوردار است. اعتبار یک برند, ریسک ادراک شده را کاهش می دهد, زیرا اعتماد مصرف کنندگان را در مورد ادعاهای محصول یک شرکت افزایش می دهد. با توجه به اهمیت موضوع, پژوهش حاضر تلاش دارد تا به بررسی نقش میانجی شهرت شرکت بر رابطه بین تصویر شرکت و ارزش ویژه برند در شعب غرب بانک ایران زمین در شهر تهران در سال 1397 بپردازد. در این راستا از جامعه آماری پژوهش نمونه ای به حجم 384 نفر با به کارگیری جدول مورگان انتخاب شد که بین آن ها پرسشنامه توزیع گردید از این مقدار تعداد 338 پرسشنامه جمع آوری گردید و پس از پیش پردازش, تعداد 299 پرسشنامه قابل تجزیه و تحلیل شد. به منظور نمونه گیری نیز پس از برآورد حجم نمونه از روش نمونه گیری در دسترس استفاده گردید. جهت نظرسنجی از افراد نمونه از پرسشنامه ای 12 سوالی بهره گرفته شد که پس از تائید روایی صوری و محتوایی آن از سوی اساتید و صاحبنظران, بطور آزمایشی در نمونه ای بالغ بر 35 مشتری توزیع و پایایی با استفاده از روش محاسبه آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت. پس از جمع آوری کل پرسشنامه های مذکور, داده های جمع آوری شده از طریق دو نرم افزار SPSS 19 و SMART PLS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند نتایج حاصل حاکی از تاثیر قابل توجه تصویر شرکت و شهرت شرکت بر ارزش ویژه برند و تصویر شرکت بر شهرت شرکت بود. همچنین نقش میانجی گری متغیرهایی شهرت برند نیز مورد تائید قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پارسیا، بهادر، نیک نیا، افروز، و رضوی سعیدی، سیدرضا. (1399). بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899750/fa

    Vancouver: کپی

    پارسیا بهادر، نیک نیا افروز، رضوی سعیدی سیدرضا. بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899750/fa

    IEEE: کپی

    بهادر پارسیا، افروز نیک نیا، و سیدرضا رضوی سعیدی، “بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899750/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button