APA:
کپیپارسیا، بهادر، نیک نیا، افروز، و رضوی سعیدی، سیدرضا. (1399). بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899750/fa
Vancouver:
کپیپارسیا بهادر، نیک نیا افروز، رضوی سعیدی سیدرضا. بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899750/fa
IEEE:
کپیبهادر پارسیا، افروز نیک نیا، و سیدرضا رضوی سعیدی، “بررسی تاثیر تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی شهرت شرکت،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899750/fa