مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

402
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

336
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تبلیغات و تاثیر آن به برند

نویسندگان

کریمی شعیب

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 شرکت های دارای جایگاه بالا در ارزش ویژه برند تجاری در ذهن مشتریان به راختی می توانند در میان دیگر شرکت ها در صنعت مربوط به خودشان سود آورتر تلقی شوند. در این مقاله به رابطه تبلیغات و تاثیر آن به برند سازی می خواهیم بپردازیم. یکی از راههای ارتباط با مشتری و جذب آن ارتباط برقرار کردن از طریق نام تجاری یا برند می باشد که این مساله در بازاریابی دارای اهمیت بسیار زیادی است. اگر یک شرکت تمایل دارد که از طریق نام تجاری خود ارتباط عمیق و معناداری با مشتریان خود پیداکند ناچار است که در جستجوی نقاط مشترک تمایلات و علایق واحد با آنها باشد. نام تجاری و تبلبغات قادر است قلب و روح مخاطب خود را تسخیر کند. روش تحقیق این پژوهش روش گردآوری اطلاعات بوده, که از این طریق اطلاعات مورد نیاز جمع آوری و مطالب با استفاده از منابع معتبر به روش توصیفی-تحلیلی بیان شده است. ابزارهای تحقیق شامل فیش برداری است. روش تحقیق دراین پژوهش بر اساس اهداف از انواع تحقیقات – کاربردی و به جهت ماهیت از نوع توصیفی – تحلیلی می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کریمی، شعیب. (1399). تبلیغات و تاثیر آن به برند. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899756/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی شعیب. تبلیغات و تاثیر آن به برند. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899756/fa

    IEEE: کپی

    شعیب کریمی، “تبلیغات و تاثیر آن به برند،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899756/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button