مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

538
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

247
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند، وفاداری به برند، تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده است. روش تحقیق به لحاظ ماهیت, توصیفی-پیمایشی و از حیث هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تشکیل دادند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر تعیین و نمونه ها به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب گردیدند. جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه های اعتماد الکترونیکی ویو و همکاران (2009), بازاریابی اخلاقی صفری و همکاران (1396), تمایل به خرید هسو و لین(2015), اعتماد به برند لاروچ و همکاران(2012), قصد خرید مجدد کو و همکاران(2009) و وفاداری به برند کایامن و آراسلی(2007)استفاده گردید که روایی آنها توسط خبرگان و صاحبنظران دانشگاهی مورد تأیید قرار گرفت و پایایی آنها نیز از طریق آزمون ضریب آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت. به منظور تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار آماری لیزرل استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد تاثیر مثبت و معناداری دارد. بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد با توجه به نقش تعدیل گری نماد اعتماد الکترونیکی تاثیر مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسگری، محمدهادی، و غلامی، اسماعیل. (1399). تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900162/fa

    Vancouver: کپی

    عسگری محمدهادی، غلامی اسماعیل. تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900162/fa

    IEEE: کپی

    محمدهادی عسگری، و اسماعیل غلامی، “تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900162/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button