APA:
کپیعسگری، محمدهادی، و غلامی، اسماعیل. (1399). تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900162/fa
Vancouver:
کپیعسگری محمدهادی، غلامی اسماعیل. تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900162/fa
IEEE:
کپیمحمدهادی عسگری، و اسماعیل غلامی، “تحلیل نقش تعدیل گر نماد اعتماد الکترونیکی در تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتماد به برند, وفاداری به برند, تمایل به خرید و قصد خرید مجدد مصرف کننده،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900162/fa