APA:
کپیعسگری، محمدهادی، و غلامی، اسماعیل. (1399). تاثیر عوامل تعیین کننده حفظ مشتری در محیط های مجازی بر قصد خرید مشتریان در زمینه خدمات گردشگری با توجه به نقش خطرات ادراک شده. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900163/fa
Vancouver:
کپیعسگری محمدهادی، غلامی اسماعیل. تاثیر عوامل تعیین کننده حفظ مشتری در محیط های مجازی بر قصد خرید مشتریان در زمینه خدمات گردشگری با توجه به نقش خطرات ادراک شده. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900163/fa
IEEE:
کپیمحمدهادی عسگری، و اسماعیل غلامی، “تاثیر عوامل تعیین کننده حفظ مشتری در محیط های مجازی بر قصد خرید مشتریان در زمینه خدمات گردشگری با توجه به نقش خطرات ادراک شده،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900163/fa