مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

238
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

98
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و ارزش نام تجاری با میانجی گری کارایی خدمات، تعامل لذت بخش و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گروه صنعتی انتخاب)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و ارزش نام تجاری با میانجی گری کارایی خدمات, تعامل لذت بخش و وفاداری مشتری در بین مشتریان گروه صنعتی انتخاب می باشد و به روش توصیفی-همبستگی است. برای تعیین اعتبار پرسشنامه یک مطالعه اولیه شامل 30 پرسشنامه انجام گرفت. با محاسبه انحراف معیار و جایگذاری در فرمول تعیین حجم نمونه جامعه آماری نامحدود کوکران, تعداد نمونه ی مناسب برای انجام پژوهش به دست آمد. نمونه آماری پژوهش حاضر شامل 204 نفر از کلیه ی مشتریان گروه صنعتی انتخاب می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با تعداد 29 سوال می باشد, که از پرسشنامه ای که شامل مشخصات فردی و سوال های اصلی که ویژه ی بررسی فرضیه های تحقیق می باشد, استفاده شده است. روایی پرسشنامه از طریق روایی محتوا و سازه تأیید شدند و تعیین پایایی آن بر اساس آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن برابر با 84/0 به دست آمد. داده های پژوهش با آزمون های آمار توصیفی و استنباطی (مدل معادلات ساختاری) توسط نرم افزارهای Smart Pls و Spss تحلیل شدند. بر اساس نتایج به دست آمده کلیه فرضیات پژوهش مورد تایید قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد که شهرت نیروی فروش با میانجی گری کارایی خدمات, تعامل لذت بخش و وفاداری مشتری از عوامل مؤثر بر ارزش نام تجاری به شمار می آیند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    طوقانی آغچه، فاطمه، و قربانی دینانی، حسن. (1399). بررسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و ارزش نام تجاری با میانجی گری کارایی خدمات, تعامل لذت بخش و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گروه صنعتی انتخاب). کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/900414/fa

    Vancouver: کپی

    طوقانی آغچه فاطمه، قربانی دینانی حسن. بررسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و ارزش نام تجاری با میانجی گری کارایی خدمات, تعامل لذت بخش و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گروه صنعتی انتخاب). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900414/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه طوقانی آغچه، و حسن قربانی دینانی، “بررسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و ارزش نام تجاری با میانجی گری کارایی خدمات, تعامل لذت بخش و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گروه صنعتی انتخاب)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900414/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button