مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

157
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

66
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تولید بهنگام کلیدی برای دست یابی شرکت ها به مزیت رقابتی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در دهه های اخیر, تعداد زیادی از شرکت ها با تغییرات شدیدی در شرایط کسب وکار مواجه شده اند. در چنین وضعیتی, دست یابی به مزیت رقابتی و حفظ آن دشوار تر می شود. انتخاب یک استراتژی مناسب و عوامل کلیدی مناسب موفقیت, مبتنی بر ارزش آفرینی برای مشتریان است که به اساس دست یابی به مزیت رقابتی پایدار تبدیل می شود. جستجوی مداوم ایده ها و سیستم های تجاری جدید منجر به تولید محصولات باکیفیت در هنگام نیاز و با قیمتی می شود که برای مشتریان قابل قبول است. با هدف تولید چنین محصولی, حذف فعالیت های بدون ارزش افزوده و نیز کاهش موجودی و نقایص و تضمین ارائه خدمات 100% به موقع, ضروری است. در طول آن فرآیند, سیستم تجاری تولید بهنگام که ساختار هزینه را از طریق کاهش هزینه های سربار (هزینه یابی تأخیری) تغییر می دهد و رویه ردیابی و تحلیل هزینه را توجیه می کند و مدیریت کیفیت جامع که کیفیت بالای یک محصول را از طریق مشارکت دادن تمام کارکنان و دست یابی به تعالی هر یک از جنبه های شرکت تضمین می کند, نقش و اهمیت خاصی دارند. شرکت های تولیدی جهت رقابت پذیری به مدیریت منابع انسانی, صرفه جویی در هزینه, ارائه خدمات و پاسخگویی موثر به مشتریان نیاز دارند. برنامه هایی از قبیلسازمان را در جهت رقابت پذیری یاری می کنند. بنگاه هایی که بتوانند مدیریت جامع کیفیت و تولید بهنگام بهتر اجرا کنند, از مزایای رقابتی بیشتری برخوردار خواهند شد. برای اجرای چنین برنامه هایی, شناخت اقدامات منجر به شکل گیری آنها الزامی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی، مسعود، اسدی، بیتا، اسماعیل زاده، الهام، و سرحدی، علیرضا. (1399). تولید بهنگام کلیدی برای دست یابی شرکت ها به مزیت رقابتی. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/900614/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی مسعود، اسدی بیتا، اسماعیل زاده الهام، سرحدی علیرضا. تولید بهنگام کلیدی برای دست یابی شرکت ها به مزیت رقابتی. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900614/fa

    IEEE: کپی

    مسعود میرزایی، بیتا اسدی، الهام اسماعیل زاده، و علیرضا سرحدی، “تولید بهنگام کلیدی برای دست یابی شرکت ها به مزیت رقابتی،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900614/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button