APA:
کپیقنامی زاده فلاحی، محمدعلی، و کیقبادی ملجیری، رضا. (1400). تاثیر اعتماد, مزایای درک شده و کیفیت درک شده وب سایت بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین. کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/900714/fa
Vancouver:
کپیقنامی زاده فلاحی محمدعلی، کیقبادی ملجیری رضا. تاثیر اعتماد, مزایای درک شده و کیفیت درک شده وب سایت بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900714/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی قنامی زاده فلاحی، و رضا کیقبادی ملجیری، “تاثیر اعتماد, مزایای درک شده و کیفیت درک شده وب سایت بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید آنلاین،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900714/fa