مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

887
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

506
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

عشق به برند و وفاداری مشتری

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 مصرف کنندگان در بازارهای امروزی انتظار دارند که از برند یا محصولی که خریداری می کنند, رضایت داشته باشند, با این حال رضایت مشتری برای برقراری رابطه ی مستمر با یک برند کافی نیست. ایجاد یک پیوند عاطفی که فراتر از رضایت باشد به منظور میسرساختن وفاداری مصرف کننده ضروری است. مشتریان وفادار و رضایت مند امروزی, مشتریان وفادار طولانی مدت یک برند نیستند: آنها اغلب می توانند برندها را تعویض کنند. بر همین اساس, در تحقیقات بر (عشق به برند) تمرکز کرده اند که یک بعد عاطفی از وفاداری به برند جهت حفظ مشتریان در بلندمدت است. این تحقیق با هدف ارزیابی و وفاداری مشتری که از پیامدهای عشق به برند بوده؛ انجام شده تا بتواند راهبردهای علمی و کاربردی را به مدیران و صاحبان برندها ارائه دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیدآقامیری، ملیحه، نصرتی، حمید، اسدی، الناز، و علیزاده مجد، امیررضا. (1399). عشق به برند و وفاداری مشتری. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/900729/fa

    Vancouver: کپی

    سیدآقامیری ملیحه، نصرتی حمید، اسدی الناز، علیزاده مجد امیررضا. عشق به برند و وفاداری مشتری. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900729/fa

    IEEE: کپی

    ملیحه سیدآقامیری، حمید نصرتی، الناز اسدی، و امیررضا علیزاده مجد، “عشق به برند و وفاداری مشتری،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900729/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button