مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

533
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

465
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مدیریت استراتژیک بازاریابی همهمه ای

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 بازاریابی و پیشرفت در ارائه خدمات یا کالا ها صرفا با استخدام بازاریاب یا تبلیغ در رسانه های جمعی و بیلبرد های بزرگ شهر امکان پذیر و موفقیت آمیز نخواهد بود, جوامع پیشرفت کرده و سبک زندگی انسان های یک جامعه مشخص میکند که کجا, چه مقدار و چگونه میتوان تاثیرات مفید و مثبتی در ارتباط با کسب و کار خود, کالا و یا خدمتی که عرضه می-کنیم بر زندگی دیگران بگذاریم, مدیریت استراتژیک است که میتواند همه عوامل موثر بر یک جامعه هدف را بررسی کرده و با در نظر داشتن این عوامل بهترین راه موجود را پیش پا بگذارد, بازاریابی انواع مختلفی داشته که یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذار ترین آن ها, بازاریابی همهمه ای که نشات گرفته از بازاریابی دهان به دهان است, میتواند یکی از کم هزینه ترین و پربازده ترین مواردی باشد که با مدیریت درست و برنامه ریزی استراتژیکی در آن, به اهداف خود رسید؛ البته که حساسیت کار و تبعات جبران ناپذیر اشتباه در آن باعث شده که آن را یک بازاریابی پر ریسک دانست و تا حدودی آن را غیر مهار به حساب آورد؛ پس تنها میتوان با مدیریت درست و عالی به روند مثبت آن کمک کرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پارساراد، علیرضا، و عزیزی، امیر. (1399). مدیریت استراتژیک بازاریابی همهمه ای. همایش ملی مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع. SID. https://sid.ir/paper/900827/fa

    Vancouver: کپی

    پارساراد علیرضا، عزیزی امیر. مدیریت استراتژیک بازاریابی همهمه ای. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900827/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا پارساراد، و امیر عزیزی، “مدیریت استراتژیک بازاریابی همهمه ای،” presented at the همایش ملی مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900827/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button