مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

954
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

300
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر وفاداری مشتریان بر قصد خرید مجدد در فروشگاه های آنلاین در حوزه پوشاک استان یزد

نویسندگان

امینیان رعنا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 تلاش های تحقیقاتی انجام شده برای بررسی تأثیر وفاداری بر قصد خرید مجدد در زمینه فروشگاه های پوشاک آنلاین ایران تا حد زیادی محدود بوده است. لذا در این مطالعه قصد داریم تا به شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به خرده فروشان فروشگاه های اینترنتی در حوزه پوشاک و تاثیر این عوامل بر قصد خرید مجدد بپردازیم. جامعه آماری این تحقیق شامل خریداران محصولات پوشاک از فروشگاه های آنلاین پوشاک در شهر یزد می باشد. در این تحقیق به منظور بررسی تاثیر متغیر وفاداری مشتریان بر قصد خرید مجدد در حوزه فروشگاه های آنلاین پوشاک و روابط پیچیده بین آنها, از روش مدل یابی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است. در نهایت نتایج تحقیق نشان می دهد بعد «رضایت از برند خرده فروش بر وفاداری شناختی به برند خرده فروش» بیشترین عامل وفاداری به خرده فروش بر قصد مجدد خرید را دارند و بعد «وفاداری رفتاری به برند خرده فروش بر قصد خرید مجدد» کمترین عامل وفاداری به خرده فروش بر قصد مجدد خرید را دارند. همچنین دو عامل وفاداری عاطفی و وفاداری ارادی به برند خرده فروش هیچ تاثیری بر قصد خرید مجدد مشتریان از خرده فروشان پوشاک آنلاین ندارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امینیان، رعنا. (1400). بررسی تاثیر وفاداری مشتریان بر قصد خرید مجدد در فروشگاه های آنلاین در حوزه پوشاک استان یزد. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/900880/fa

    Vancouver: کپی

    امینیان رعنا. بررسی تاثیر وفاداری مشتریان بر قصد خرید مجدد در فروشگاه های آنلاین در حوزه پوشاک استان یزد. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900880/fa

    IEEE: کپی

    رعنا امینیان، “بررسی تاثیر وفاداری مشتریان بر قصد خرید مجدد در فروشگاه های آنلاین در حوزه پوشاک استان یزد،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900880/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button