Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

436
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

107
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دهی اداری و عملیاتی در شرکت گاز استان البرز

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در سالیان اخیر توجه دولتها به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بیش از گذشته نمایان شده است, دولتها مایلند به منظور جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی, خدماتی ارائه کنند که رضایت مردم و شهروندان و سطح مشارکت آنان را در فعالیتهای اجتماعی افزایش دهند. در نتیجه در مدیریت دولتی نوین, دولتها با این پرسش مواجهند که چگونه می توانند خدماتی سریعتر, بهتر و کم هزینه تر و با کیفیت بالاتر ارائه دهند. این پژوهش عوامل تاثیرگذار بر کیفیت خدمات دهی اداری و عملیاتی را در شرکت گاز استان البرز مورد بررسی قرار داده است. شش عامل براساس تحقیقات پیشین و نظریات مرتبط استخراج شد و در سه گروه اصلی دسته بندی گردید. با مشورت از نخبگان و مدیران, میزان تاثیر هر کدام از این عوامل مشخص شد. جامعه آماری در این پژوهش, مدیران ستادی و مناطق اصلی شرکت گاز استان البرز بودند. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روش AHP استفاد گردید. نتایج نشان میدهد که سرمایه گذاری برروی نیروی انسانی با ایجاد انگیزه (37% موثر) و ایجاد توانمندی (18% موثر) کارمندان تاثیر به سزایی در امر خدمات دهی دارد و همچنین اصلاح ساختارها و فرآیندهای اداری (16% موثر) میتواند موجب افزایش بهره وری و سطح خدمات دهی گردد. ضمن اینکه مشخص گردید تنبیه و تشویق کارمندان (9% موثر), برون سپاری (8% موثر) و افزایش نظارت ها (6% موثر) اثر اندکی در مبحث کیفیت خدمات دهی خواهند داشت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یحیوی، سیدمهدی، و خرازیان، پونه. (1400). بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دهی اداری و عملیاتی در شرکت گاز استان البرز. کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900954/fa

    Vancouver: کپی

    یحیوی سیدمهدی، خرازیان پونه. بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دهی اداری و عملیاتی در شرکت گاز استان البرز. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900954/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی یحیوی، و پونه خرازیان، “بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات دهی اداری و عملیاتی در شرکت گاز استان البرز،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900954/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا