مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

339
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

56
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر برند کارفرما بر نگرش کارکنان با نقش میانجی تناسب فرد با سازمان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) است 

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر برند کارفرما بر نگرش کارکنان با نقش میانجی تناسب فرد با سازمان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) است. روش پژوهش حاضر, توصیفی – پیمایشی از نوع مدلسازی با معادلات ساختاری است. جامعه آماری این پژوهش را کارکنان شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) تشکیل می دهند. بر اساس اعلام اداره کارگزینی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) تعداد کارکنان این سازمان 220 نفر می باشد. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران 140 نفر از کارکنان شرکت یاد شده تعیین گردید که از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه استاندارد ارائه شده توسط ارگون و تاتار( 2018) بود. برای آزمودن مدل این تحقیق از تحلیل داده ها بوسیله مدل معادلات ساختاری با نرم افزار SMART PLS3 استفاده شده است. نتایج تحلیل فرضیه ها با استفاده از روش مدلسازی ساختاری نشان داد که برند کارفرما با تناسب فرد با سازمان در سطح اطمینان 95 درصد رابطه معنی دار داشت (05/0 P<, 18/10=t). همچنین بین مولفه های نگرش کارکنان مولفه های آن (رفتار شهروندی, (05/0 P<, 77/7=t). هویت سازمانی (05/0 P<, 19/3=t) و تمایل به ماندگاری(05/0 P<, 19/5=t). )با برند کارفرما رابطه معنی دار وجود داشت. همچنین برند کارفرما بر نگرش کارکنان با نقش میانجی تناسب فرد با سازمان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) تاثیر دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رفیعی، لیلا، نعمتیان، محمود، و مسرور، غلامعلی. (1400). بررسی تاثیر برند کارفرما بر نگرش کارکنان با نقش میانجی تناسب فرد با سازمان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره). کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900973/fa

    Vancouver: کپی

    رفیعی لیلا، نعمتیان محمود، مسرور غلامعلی. بررسی تاثیر برند کارفرما بر نگرش کارکنان با نقش میانجی تناسب فرد با سازمان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900973/fa

    IEEE: کپی

    لیلا رفیعی، محمود نعمتیان، و غلامعلی مسرور، “بررسی تاثیر برند کارفرما بر نگرش کارکنان با نقش میانجی تناسب فرد با سازمان در شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900973/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button