مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

309
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

98
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

هم رقابتی و کووید 19: استراتژی های بازاریابی مشارکتی بنگاه به بنگاه در بحران همه گیر

نویسندگان

سبک آرا مجید

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 اگرچه هم رقابتی (همکاری و رقابت همزمان) باید تأثیر مثبتی بر روی عملکرد شرکت داشته باشد, اما مشخص نیست که اجرای این استراتژی های بازاریابی بنگاه به بنگاه درطی شرایط اضطراری بزرگ مقیاس چطور می تواند رخ دهد. لذا ما در تحقیق حاضر با راهنمایی های نظریه مبتنی بر منابع و دیدگاه ارتباطی, بررسی می کنیم که سازمان ها چطور از هم رقابتی برای مقابله با بیماری واگیر جدید کرونا (کووید 19) استفاده کرده اند. مثال های کلیدی عبارتند از: خرده فروشانی که اطلاعاتی را در مورد سطوح سهام به اشتراک می گذارند, سازمان های داروسازی که با کمک هم یک واکسن را توسعه می دهند, غول های تکنولوژی که برای حصول نتایج بهتر با یکدیگر همکاری می کنند, و مؤسسات خیریه ای که اتحادهایی را برای یک هدف مشترک تشکیل می دهند. مقاله حاضر با تمرکز بر عدم تجانس استراتژی های هم رقابتی که شرکت ها می توانند در یک بحران جهانی از آنها استفاده کنند, ادبیات موجود را تقویت می کند. متخصصان باید ریسک ها و پاداش های فعالیت های هم رقابتی را متعادل سازند. آنها نیز به نوبه خود باید تصمیم بگیرند که با پایان یافتن این بیماری واگیر همکاری با رقبای خود را چطور باید ادامه دهند, یا اینکه فعالیت کردن تحت مدل های کسب و کار فردگرایانه را ادامه دهند. این مقاله را با پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده به پایان می رسانیم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سبک آرا، مجید. (1400). هم رقابتی و کووید 19: استراتژی های بازاریابی مشارکتی بنگاه به بنگاه در بحران همه گیر. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی. SID. https://sid.ir/paper/901026/fa

    Vancouver: کپی

    سبک آرا مجید. هم رقابتی و کووید 19: استراتژی های بازاریابی مشارکتی بنگاه به بنگاه در بحران همه گیر. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901026/fa

    IEEE: کپی

    مجید سبک آرا، “هم رقابتی و کووید 19: استراتژی های بازاریابی مشارکتی بنگاه به بنگاه در بحران همه گیر،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901026/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button