APA:
کپیهوایی، آرزو، و جمشیدی، زهره. (1400). تاثیر تعامل مشتری بر وفاداری برند با توجه به نقش های میانجی دلبستگی برند و اعتماد مشتری (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران). همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. SID. https://sid.ir/paper/901039/fa
Vancouver:
کپیهوایی آرزو، جمشیدی زهره. تاثیر تعامل مشتری بر وفاداری برند با توجه به نقش های میانجی دلبستگی برند و اعتماد مشتری (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901039/fa
IEEE:
کپیآرزو هوایی، و زهره جمشیدی، “تاثیر تعامل مشتری بر وفاداری برند با توجه به نقش های میانجی دلبستگی برند و اعتماد مشتری (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران)،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901039/fa