Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

207
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

67
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه( انصارسابق) شعب مشهد

نویسندگان

انصاری اردلی علی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

بانک سپه ( انصارسابق) 

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه (انصارسابق) شعب مشهد بود. در این مطالعه توصیفی– تحلیلی جامعه آماری متشکل از کلیه مشتریان کارآفرین بانک سپه (انصار سابق) بود. به روش نمونه گیری هدفمند تعداد 150 نفر که واجد شرایط ورود به پژوهش بودند به عنوان نمونه انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه های تصویر ذهنی برند (BIQ), پرسشنامه وفاداری به برند (BLQ) و پرسشنامه خود محقق ساخته فرج پور و حریری به عنوان ابزار استفاده شد. داده ها ی حاصل از پژوهش به وسیله ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان داد که تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در شکل گیری خوشه های کسب و کار رابطه مثبت و معنادار داشتند. تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند 45 درصد از واریانس مربوط به شکل گیری خوشه های کسب و کار را پیش بینی کردند و مشخص شد که وفاداری به برند در شکل گیری خوشه های کسب و کار سهم بیشتری داشت. با توجه به نتایج به دست آمده, با اهمیت شماردن تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در شکل گیری خوشه های کسب و کار از جمله مسائل بسیار مهمی می باشد که نیاز به حمایت و توجه بیشتری نسبت به ادوار گذشته دارد, با این همه به نظر می رسد عوامل دیگری نیز, وجود دارند که می توانند بر شکل گیری خوشه های کسب و کار اثر بخش باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    انصاری اردلی، علی. (1400). پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه( انصارسابق) شعب مشهد. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901212/fa

    Vancouver: کپی

    انصاری اردلی علی. پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه( انصارسابق) شعب مشهد. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901212/fa

    IEEE: کپی

    علی انصاری اردلی، “پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه( انصارسابق) شعب مشهد،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901212/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا