APA:
کپیانصاری اردلی، علی. (1400). پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه( انصارسابق) شعب مشهد. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901212/fa
Vancouver:
کپیانصاری اردلی علی. پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه( انصارسابق) شعب مشهد. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901212/fa
IEEE:
کپیعلی انصاری اردلی، “پیش بینی شکل گیری خوشه های کسب و کار براساس تصویر ذهنی برند و وفاداری به برند در مشتریان کارآفرین بانک سپه( انصارسابق) شعب مشهد،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901212/fa