Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

317
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

152
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی راهکارهای موثر بر اجرای بازاریابی الکترونیکی توسط SME

نویسندگان

زندیه مهدی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش به شناسایی و بررسی راهکارها و عوامل موثر بر انتخاب و اجرای بازاریابی الکترونیکی توسط شرکت های کوچک و متوسط صادراتی ایرانی پرداخته می شود. این پژوهش ماهیت کاربردی دارد و ابزار جمع آوری اطلاعات مورد نیاز این پژوهش, پرسشنامه است. برای بررسی ارتباط بین متغیر ها از روش برآورد معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزیی پرداخته شده است. با استفاده از فرمول کوکران, تعداد 30 شرکت کوچک و متوسط صادراتی انتخاب شده و همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار smart pls استفاده شده است. نتایج نشان داده که انتخاب بازاریابی الکترونیکی توسط سازمان های کوچک و متوسط به عوامل درونی و بیرونی وابستگی مستقیم دارد. عوامل درونی سازمان یک تأثیر مثبت بر کاربری آسان ادراک شده و مزیت نسبی ادراک شده بازاریابی بازاریابی الکترونیکی دارند. همچنین کاربری آسان ادراک شده بازاریابی الکترونیکی به عوامل بیرونی سازمان وابستگی دارد. اما عوامل درونی سازمان تأثیر معناداری بر سازگاری ادراک شده بازاریابی الکترونیکی ندارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زندیه، مهدی. (1400). بررسی راهکارهای موثر بر اجرای بازاریابی الکترونیکی توسط SME. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901225/fa

    Vancouver: کپی

    زندیه مهدی. بررسی راهکارهای موثر بر اجرای بازاریابی الکترونیکی توسط SME. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901225/fa

    IEEE: کپی

    مهدی زندیه، “بررسی راهکارهای موثر بر اجرای بازاریابی الکترونیکی توسط SME،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901225/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا