APA:
کپیسجادی اصل، فاطمه. (1400). بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901241/fa
Vancouver:
کپیسجادی اصل فاطمه. بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901241/fa
IEEE:
کپیفاطمه سجادی اصل، “بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901241/fa