مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

196
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

53
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل

نویسندگان

سجادی اصل فاطمه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل می باشد. جامعه ی آماری این پژوهش کلیه مشتریان شرکت صنایع غذایی شیرین عسل در تهران می باشد. با توجه به اینکه تعداد اعضای جامعه اماری, نامحدود می باشد؛ براساس فرمول کوکران و قاعده نمونه گیری از جامعه نامحدود, تعداد 384 نفر به عنوان نمونه اماری انتخاب شده است. روش تجزیه و تحلیل داده ها از طریق تحلیل عاملی و معادلات ساختاری می باشد. نتایج تحقیق نشان داد فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی, ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان تأثیر مستقیم و معناداری دارد. هویت اجتماعی بر رضایت مشتریان و ارزش ادراک شده مشتریان تأثیر مستقیم و معناداری دارد. همچنین هویت اجتماعی و ارزش ادراک شده مشتریان در ارتباط بین فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی و رضایت مشتریان نقش میانجی را ایفا می کنند. در نهایت نیز تأثیر رضایت مشتریان بر قصد خرید, تداوم خرید و قصد مشارکت مشتریان مستقیم و معنادار ارزیابی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سجادی اصل، فاطمه. (1400). بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901241/fa

    Vancouver: کپی

    سجادی اصل فاطمه. بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901241/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه سجادی اصل، “بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده و هویت اجتماعی در شرکت صنایع غذایی شیرین عسل،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901241/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button