APA:
کپیسلجوقی نژاد، محمدمهدی، و روستا، علیرضا. (1400). میانجی گری درگیری مشتری در تاثیر مولفه های برند آنلاین بر وفاداری برند در صنعت بانکداری. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901253/fa
Vancouver:
کپیسلجوقی نژاد محمدمهدی، روستا علیرضا. میانجی گری درگیری مشتری در تاثیر مولفه های برند آنلاین بر وفاداری برند در صنعت بانکداری. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901253/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی سلجوقی نژاد، و علیرضا روستا، “میانجی گری درگیری مشتری در تاثیر مولفه های برند آنلاین بر وفاداری برند در صنعت بانکداری،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901253/fa