مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

381
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

157
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر کلاس های پژوهش محور بر میزان یادگیری دانش آموزان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف کلی پژوهش بررسی تاثیر کلاس های پژوهش محور بر میزان یادگیری دانش آموزان می باشد روش مورد استفاده در این پژوهش, با توجه به ماهیت موضوع, از نوع مروری و مطالعات اسنادی (کتابخانه ای) است. یافته ها و مطالعات نشان می دهد که تاثیر کلاس های پژوهش محور بر روی یادگیری دانش آموزان بالا بوده چرا که باعث شده همه دانش آموزان خود درگیر درس شده و به دنبال حل مسایل بروند. رویکرد کلاس های پژوهش محور است که فراگیران بر اساس این رویکرد فعال هستند و با هدایت معلم دانشی عمیق بر پایه تجربیات و آموخته های خود می سازند و این مهم سبب می شود فراگیران به یادگیرندگانی مادام العمر تبدیل شوند. بنابراین, استفاده از این روش, به عنوان یک روش یاددهی, یادگیری پژوهش محور, می تواند زمینه ای مناسب برای یادگیری لذت بخش فراگیران را فراهم کند. معلم نیز بعنوان هدایتگر و راهنمای آموزشی در کنار دانش آموزان قرار می گیرد و شخص دانش آموز باید ظرف آموزشی خود را پر کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهرابی، عباداله، مکوندی، محمد، و گودرزی شمس آبادی، بنفشه. (1400). بررسی تاثیر کلاس های پژوهش محور بر میزان یادگیری دانش آموزان. کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. SID. https://sid.ir/paper/901657/fa

    Vancouver: کپی

    مهرابی عباداله، مکوندی محمد، گودرزی شمس آبادی بنفشه. بررسی تاثیر کلاس های پژوهش محور بر میزان یادگیری دانش آموزان. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901657/fa

    IEEE: کپی

    عباداله مهرابی، محمد مکوندی، و بنفشه گودرزی شمس آبادی، “بررسی تاثیر کلاس های پژوهش محور بر میزان یادگیری دانش آموزان،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901657/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

    طرح های مرتبط

    کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button