APA:
کپیعباداتی، نرجس، ساروخانی، باقر، و فرهنگی، علی اکبر. (1396). طراحی مدل تاثیر قابلیتهای اجتماع برند شهروندان سایبری بر ارتقای عملکرد برند سازمانهای تولیدکننده محصولات رسانه ای. مدیریت شهری، 16(46 )، 113-130. SID. https://sid.ir/paper/91991/fa
Vancouver:
کپیعباداتی نرجس، ساروخانی باقر، فرهنگی علی اکبر. طراحی مدل تاثیر قابلیتهای اجتماع برند شهروندان سایبری بر ارتقای عملکرد برند سازمانهای تولیدکننده محصولات رسانه ای. مدیریت شهری[Internet]. 1396؛16(46 ):113-130. Available from: https://sid.ir/paper/91991/fa
IEEE:
کپینرجس عباداتی، باقر ساروخانی، و علی اکبر فرهنگی، “طراحی مدل تاثیر قابلیتهای اجتماع برند شهروندان سایبری بر ارتقای عملکرد برند سازمانهای تولیدکننده محصولات رسانه ای،” مدیریت شهری، vol. 16، no. 46 ، pp. 113–130، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/91991/fa