مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

179
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

113
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

آنالیز نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی در کشورهای در حال توسعه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند و با این کار, رسانه های اجتماعی این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا معاشرت و شبکه بهتری داشته باشند. تبلیغات الکترونیکی فرایندی است که, علاوه بر معرفی کالا و خدمات پس از فروش, سعی در ترغیب مشتریان از طریق ابزار اینترنت برای خرید دارد. تبلیغات الکترونیکی به دلیل سرعت بالا و هزینه ی کمتر در بازاریابی انواع کالاها مورد توجه است. لذا, با توجه به گسترش نفوذ این شیوه ی تبلیغاتی جدید در جامعه ی کنونی, پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر تبلیغات الکترونیک در رسانه های اجتماعی بر مصرف کنندگان به انجام رسیده است. عوامل تاثیر گذار در تبلیغات سه عامل, محرک محتوایی, محرک ارتباطی و ارزش تبلیغات هستند که بر نگرش مصرف کننده جهت خرید یا تداوم خرید اثر می گذارد. با استفاده از یک نظرسنجی آنلاین, مطالعه حاضر به بررسی تأثیر تبلیغات رسانه های اجتماعی بر نگرش مصرف کننده می پردازد. نتایج تأیید کرد که ارزش تبلیغات بر نگرش مصرف کننده تأثیر مثبتی می گذارد که شرکت ها با توجه به نگرش مصرف کننده تبلیغات را به صورت هدفمندتر ارائه می دهند چرا که که این امر منجر به خرید بیشتر محصولات خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خبیری، زینب، و فروتنی، سامان. (1401). آنالیز نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی در کشورهای در حال توسعه. همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. SID. https://sid.ir/paper/949881/fa

    Vancouver: کپی

    خبیری زینب، فروتنی سامان. آنالیز نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی در کشورهای در حال توسعه. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949881/fa

    IEEE: کپی

    زینب خبیری، و سامان فروتنی، “آنالیز نگرش مصرف کننده نسبت به تبلیغات رسانه اجتماعی در کشورهای در حال توسعه،” presented at the همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949881/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button