APA:
کپیعلی پور، محمد، و فروتنی، سامان. (1401). عوامل موثر در تبلیغات بازاریابی جهت رفتار و قصد خرید مصرف کننده (موردی لوازم الکترونیکی). همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. SID. https://sid.ir/paper/949882/fa
Vancouver:
کپیعلی پور محمد، فروتنی سامان. عوامل موثر در تبلیغات بازاریابی جهت رفتار و قصد خرید مصرف کننده (موردی لوازم الکترونیکی). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949882/fa
IEEE:
کپیمحمد علی پور، و سامان فروتنی، “عوامل موثر در تبلیغات بازاریابی جهت رفتار و قصد خرید مصرف کننده (موردی لوازم الکترونیکی)،” presented at the همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949882/fa