مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

224
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

165
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

عوامل موثر در تبلیغات بازاریابی جهت رفتار و قصد خرید مصرف کننده (موردی لوازم الکترونیکی)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

تبلیغات یکی از اجزای برجسته ترکیب تبلیغاتی است. این مورد برای ترغیب مخاطب هدف برای انجام برخی اقدامات در مورد محصولات یا خدماتی که تبلیغ کنندگان ارائه می دهند, استفاده می شود. تبلیغات وسیله ای برای ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات در بین مصرف کنندگان است که به نوبه خود شکل می گیرد و نگرش آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. نگرش را می توان به عنوان "تأثیر" نسبت به نام تجاری در نظر گرفت. دراین پژوهش اطلاعات کاملی از تبلیغات و چگونگی تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان ارائه شده است. هدف این مطالعه تاثیر بازاریابی بر خرید انلاین مشتریان و عوامل تاثیر گذار آن را بررسی شده است که در این پژوهش داده ها از طریق پرسش نامه جمع آوری شده است. علاوه بر این, در پژوهش حاضر, به منابع ثانویه داده نیز از جمله از مجلات, کتاب ها, مقالات, جستجوها, پایان نامه های منتشر شده, مقالات, روزنامه های خبری و وب سایت های مختلف برای مراجعه بهتر اشاره شده است. در پژوهش حاضر از آزمون های آماری مختلفی همچون تحلیل عاملی اکتشافی (EFA), آلفای کرونباخ, تحلیل عاملی تأیید کننده (CFA), روایی تمایزو روایی همگرا برای سنجش روایی و روایی پرسشنامه استفاده شده و علاوه براین, برای تحقق چهار فرض اساسی مدل سازی معادلات ساختاری (SEM), نرمال بودن داده ها بااستفاده نظریه احتمالات چولگی بررسی شده, خطی بودن با استفاده از آزمون برآورد منحنی, چند متغیره با استفاده از ضریب تورم واریانس بررسی و برای آزمون فرضیه های اندازه گیری تأثیر متغیر مستقل بر متغیرهای وابسته, از AMOS برای محاسبه برآورد مسیر بااستفاده از روش تخمین روش حداکثر احتمال و استفاده از رگرسیون چندگانه استفاده شده. در حالیکه؛ برای اندازه گیری اختلاف معنی داری بین متغیرهای جمعیت شناختی, ازآزمون T و ANOVA یک طرفه استفاده شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علی پور، محمد، و فروتنی، سامان. (1401). عوامل موثر در تبلیغات بازاریابی جهت رفتار و قصد خرید مصرف کننده (موردی لوازم الکترونیکی). همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. SID. https://sid.ir/paper/949882/fa

    Vancouver: کپی

    علی پور محمد، فروتنی سامان. عوامل موثر در تبلیغات بازاریابی جهت رفتار و قصد خرید مصرف کننده (موردی لوازم الکترونیکی). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949882/fa

    IEEE: کپی

    محمد علی پور، و سامان فروتنی، “عوامل موثر در تبلیغات بازاریابی جهت رفتار و قصد خرید مصرف کننده (موردی لوازم الکترونیکی)،” presented at the همایش ملی پژوهش های نوین در علوم و فناوری. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949882/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button