APA:
کپیمقدسی، علیرضا، دهقان فاروجی، هدی، و یوسفی فرد، رقیه. (1401). بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی بر رفتار مشتری با نقش میانجی لذت خرید. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/949898/fa
Vancouver:
کپیمقدسی علیرضا، دهقان فاروجی هدی، یوسفی فرد رقیه. بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی بر رفتار مشتری با نقش میانجی لذت خرید. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949898/fa
IEEE:
کپیعلیرضا مقدسی، هدی دهقان فاروجی، و رقیه یوسفی فرد، “بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی بر رفتار مشتری با نقش میانجی لذت خرید،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949898/fa