مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

218
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

137
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی بر رفتار مشتری با نقش میانجی لذت خرید

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 اینترنت نقش مهمی در ایجاد بازارهای جدید برای مشتریان و همچنین سازمان ها و نهادهای مختلف داشته است و باعث شده است که مردم به جای خرید سنتی به خرید اینترنتی که راحتتر و به صرفه تر است روی بیاورند. درنتیجه, این امر باعث رشد خرید اینترنتی شده است که این مسئله نیز فرصتی برای انجام تحقیقات بیشتر در زمینه رفتار و نگرش مصرف کنندگان در تجارت های برخط فراهم کرده است. از سویی دیگر شناخت اندکی درباره رفتار مصرف کننده, به خصوص رفتار انتخاب مصرف کننده در برابر لذت خرید و مصرف محصولات لذت بخش در کشور ایران وجود دارد. بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده از روش های گوناگون بازاریابی الکترونیکی و میزان تاثیر گذاری بازاریابی الکترونیکی بر شرکت و افزایش سودآوری آن از آگاهی های لازم برخوردار نیستند. نتایج این پژوهش نشان می دهد بازاریابی اینترنتی بر روی رفتار خرید مشتریان در اینترنت تأثیر معنی داری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مقدسی، علیرضا، دهقان فاروجی، هدی، و یوسفی فرد، رقیه. (1401). بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی بر رفتار مشتری با نقش میانجی لذت خرید. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/949898/fa

    Vancouver: کپی

    مقدسی علیرضا، دهقان فاروجی هدی، یوسفی فرد رقیه. بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی بر رفتار مشتری با نقش میانجی لذت خرید. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/949898/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا مقدسی، هدی دهقان فاروجی، و رقیه یوسفی فرد، “بررسی اثربخشی بازاریابی اینترنتی بر رفتار مشتری با نقش میانجی لذت خرید،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/949898/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button