APA:
کپیمرادی، عذرا، ندایی، امیرحسن، و محقق، نادر. (1400). شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم ایران: یک رویکرد اجتماعی. مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 13(2 )، 185-198. SID. https://sid.ir/paper/951860/fa
Vancouver:
کپیمرادی عذرا، ندایی امیرحسن، محقق نادر. شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم ایران: یک رویکرد اجتماعی. مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1400؛13(2 ):185-198. Available from: https://sid.ir/paper/951860/fa
IEEE:
کپیعذرا مرادی، امیرحسن ندایی، و نادر محقق، “شناسایی ابعاد و مولفه های توسعه برندسازی فرهنگی در صنعت فیلم ایران: یک رویکرد اجتماعی،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 13، no. 2 ، pp. 185–198، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951860/fa