مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

191
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

452
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروه های فنی-مهندسی از سودمندی، سهولت، خودکارآمدی و چالش های یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 114

چکیده

 هدف کلی این پژوهش, مقایسه ادراک اعضای هییت علمی گروه های فنی-مهندسی از سودمندی, سهولت, خودکارآمدی و چالش های یادگیری از طریق تلفن همراه بود. روش پژوهش, توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری پژوهش, شامل کلیه اعضای هییت علمی گروه های آموزشی فنی-مهندسی دانشگاه شیراز (147) در سال تحصیلی 99-1398 بود که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای 87 نفر انتخاب گردیدند. ابزار پژوهش مقیاس محقق ساخته پذیرش یادگیری از طریق تلفن همراه بود که پس از تایید روایی و پایایی بین افراد نمونه توزیع و داده های جمع آوری شده با آزمون های آماری تحلیل واریانس اندازه گیری های مکرر, تحلیل واریانس یک طرفه و تی مستقل و با استفاده از نرم افزار SPSS21 تحلیل شدند. نتایج 1-تفاوت معناداری بین ابعاد پذیرش یادگیری از طریق تلفن همراه در اعضای هییت علمی فنی-مهندسی وجود دارد. بالاترین میانگین متعلق به چالش ها و پایین ترین آن, مربوط به سودمندی است. 2-تفاوت معناداری بین ابعاد پذیرش یادگیری از طریق تلفن همراه, میان دیدگاه اعضای هییت علمی گروه های تحصیلی مختلف فنی-مهندسی و اعضای هییت علمی با مراتب علمی مختلف وجود ندارد. 3-تفاوت معناداری میان پذیرش اعضای هییت علمی «باتجربه» و «بدون تجربه» یادگیری از طریق تلفن همراه وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوروزی، سحر، محمدی، مهدی، و شفیعی سروستانی، مریم. (1400). مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروه های فنی-مهندسی از سودمندی, سهولت, خودکارآمدی و چالش های یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز). آموزش مهندسی ایران، 23(90 )، 97-114. SID. https://sid.ir/paper/951924/fa

    Vancouver: کپی

    نوروزی سحر، محمدی مهدی، شفیعی سروستانی مریم. مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروه های فنی-مهندسی از سودمندی, سهولت, خودکارآمدی و چالش های یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز). آموزش مهندسی ایران[Internet]. 1400؛23(90 ):97-114. Available from: https://sid.ir/paper/951924/fa

    IEEE: کپی

    سحر نوروزی، مهدی محمدی، و مریم شفیعی سروستانی، “مقایسه ادراک اعضای هیئت علمی گروه های فنی-مهندسی از سودمندی, سهولت, خودکارآمدی و چالش های یادگیری از طریق تلفن همراه (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)،” آموزش مهندسی ایران، vol. 23، no. 90 ، pp. 97–114، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951924/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button