APA:
کپیحمیدی زاده، علی، باباشاهی، جبار، و کنف چیان، مریم. (1398). تاثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 28(94 )، 137-158. SID. https://sid.ir/paper/953700/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده علی، باباشاهی جبار، کنف چیان مریم. تاثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1398؛28(94 ):137-158. Available from: https://sid.ir/paper/953700/fa
IEEE:
کپیعلی حمیدی زاده، جبار باباشاهی، و مریم کنف چیان، “تاثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 28، no. 94 ، pp. 137–158، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/953700/fa