APA:
کپیاسفندیاری، مصطفی، ایمان خان، نیلوفر، و فتاحی، مجید. (1399). مدل سازی ارزش یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی، 12(3 )، 727-747. SID. https://sid.ir/paper/955270/fa
Vancouver:
کپیاسفندیاری مصطفی، ایمان خان نیلوفر، فتاحی مجید. مدل سازی ارزش یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(3 ):727-747. Available from: https://sid.ir/paper/955270/fa
IEEE:
کپیمصطفی اسفندیاری، نیلوفر ایمان خان، و مجید فتاحی، “مدل سازی ارزش یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری،” مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 3 ، pp. 727–747، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/955270/fa