APA:
کپیصلواتیان، سیاوش، قنبری، سعید، محمدی، محمود، و مومنی، سارا. (1400). توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن ها. رسانه، 32(1 )، 127-149. SID. https://sid.ir/paper/956042/fa
Vancouver:
کپیصلواتیان سیاوش، قنبری سعید، محمدی محمود، مومنی سارا. توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن ها. رسانه[Internet]. 1400؛32(1 ):127-149. Available from: https://sid.ir/paper/956042/fa
IEEE:
کپیسیاوش صلواتیان، سعید قنبری، محمود محمدی، و سارا مومنی، “توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن ها،” رسانه، vol. 32، no. 1 ، pp. 127–149، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956042/fa