مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

445
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

736
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن ها

صفحات

 صفحه شروع 127 | صفحه پایان 149

چکیده

 شهرت و اعتبار منبع خبری در رسانه اهمیت زیادی دارد و خبرگزاری ها برای حسن شهرت در رقابت مستمر هستند. اما تاکنون مدل مشخصی برای سنجش ارزش برند خبرگزاری ها ارائه نشده است. هدف پژوهش حاضر, ارائة مدلی برای ارزیابی ارزش ویژة برند خبرگزاری های ایران است. مدل آکر را مبنای توسعه این مدل در نظر گرفته و برای سنجش ارزش خبرگزاری ها از روش تحلیل محتوای کیفی استفاده کردیم. داده ها, با استفاده از مصاحبه های نیمه ساختاریافته با 18 تن از صاحب نظران حوزة برندینگ, خبرگزاری ها و برندینگ رسانه ها, جمع آوری و با دو رویکرد استقرایی و قیاسی و استفاده از نرم افزار MaxQDA کدگذاری و تفسیر شدند. یافته های تحقیق, سنجه های جدیدی مانند "سختی دسترسی", " هزینة مالی دسترسی", " هزینة زمانی" و " توصیة استفاده به دیگران", " رابطة عاطفی با برند" و " تکرار استفاده" را نشان داد. در جمع بندی این تحقیق آمده است خبرگزاری های ایران, برای تقویت برند خود, باید عوامل مؤثر بر ارزش ویژة برند را در نظر بگیرند و قدرت چانه ­ زنی خود را در بازار کسب ­ وکار افزایش دهند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صلواتیان، سیاوش، قنبری، سعید، محمدی، محمود، و مومنی، سارا. (1400). توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن ها. رسانه، 32(1 )، 127-149. SID. https://sid.ir/paper/956042/fa

    Vancouver: کپی

    صلواتیان سیاوش، قنبری سعید، محمدی محمود، مومنی سارا. توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن ها. رسانه[Internet]. 1400؛32(1 ):127-149. Available from: https://sid.ir/paper/956042/fa

    IEEE: کپی

    سیاوش صلواتیان، سعید قنبری، محمود محمدی، و سارا مومنی، “توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن ها،” رسانه، vol. 32، no. 1 ، pp. 127–149، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956042/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button