APA:
کپیمزرعه، شیرین، شائمی برزکی، علی، و صفری، علی. (1399). نقش انتظارات نیروی کار و وعده های برند در شکل گیری تجربه برند کارفرما. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 29(98 )، 9-38. SID. https://sid.ir/paper/956951/fa
Vancouver:
کپیمزرعه شیرین، شائمی برزکی علی، صفری علی. نقش انتظارات نیروی کار و وعده های برند در شکل گیری تجربه برند کارفرما. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1399؛29(98 ):9-38. Available from: https://sid.ir/paper/956951/fa
IEEE:
کپیشیرین مزرعه، علی شائمی برزکی، و علی صفری، “نقش انتظارات نیروی کار و وعده های برند در شکل گیری تجربه برند کارفرما،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 29، no. 98 ، pp. 9–38، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956951/fa