مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

302
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

558
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش انتظارات نیروی کار و وعده های برند در شکل گیری تجربه برند کارفرما

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 38

چکیده

 بررسی چگونگی شکل گیری تجربه برند کارفرما در ذهن نیروی کار دانشی و تاثیر انتظارات نیروی کار و وعده برند بر شکل گیری تجربه برند کارفرما از دیدگاه نیروی کار دانشی شاغل در شرکت های فعال در بازار کار تهران با روش پژوهش آمیخته. از نظر هدف, کاربردی و پیمایشی که با تحلیل تم حاصل از 25 مصاحبه با استفاده از نرم افزار Nvivo 10 انجام شده است. سپس با تحلیل مسیر داده های 437 پرسشنامه با نرم افزارهای SPSS 25 و AMOS 24 فرضیات پژوهش آزمون شده است. انتظارات نیروی کار علاوه بر تاثیری که از طریق وعده برند بر تجربه برند دارد؛ بر تجربه برند نیز مستقیم تاثیر دارد. وعده برند علاوه بر تاثیری که از طریق تجربه برند بر تمایل فرد به ترک خدمت دارد؛ مستقیما نیز بر آن تاثیر دارد. تجربه برند منجر به تمایل فرد به ماندگاری نمی شود؛ ولی وعده برند مستقیم بر تمایل فرد به ماندگاری تاثیرگذار است. الگوی حاصل از تحلیل تم و تحلیل مسیر نشان داد انتظارات نیروی کار و وعده های برند ساختاری سلسله مراتبی دارند و مفهوم تجربه برند کارفرما برای نیروهای کار شامل همسویی بین مجموع تصاویری است که از برند کارفرما در هر برخورد با سازمان در خاطر دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مزرعه، شیرین، شائمی برزکی، علی، و صفری، علی. (1399). نقش انتظارات نیروی کار و وعده های برند در شکل گیری تجربه برند کارفرما. مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 29(98 )، 9-38. SID. https://sid.ir/paper/956951/fa

    Vancouver: کپی

    مزرعه شیرین، شائمی برزکی علی، صفری علی. نقش انتظارات نیروی کار و وعده های برند در شکل گیری تجربه برند کارفرما. مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1399؛29(98 ):9-38. Available from: https://sid.ir/paper/956951/fa

    IEEE: کپی

    شیرین مزرعه، علی شائمی برزکی، و علی صفری، “نقش انتظارات نیروی کار و وعده های برند در شکل گیری تجربه برند کارفرما،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 29، no. 98 ، pp. 9–38، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956951/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button